هایکارت سازمانی

هایکارت سازمانی

یکی از دغدغه های بزرگ سازمان ها، نگهداشت نیروی انسانی است.چرا که نیروی انسانی خوب سرمایه سازمان به حساب می آید. وفاداری پرسنل، با ایجاد حال خوب و احساس آرامش و امنیت برای آنها میسر خواهد شد.سازمانهای موفق و پیشرو ، امکانات رفاهی و تفریحی برای پرسنل ایجاد کرده تا علاوه بر افزایش بهره وری باعث حال خوب در سازمان خود گردند.

امکانات هایکارت

مدل پویای وفادار سازی امتیاز محور
مدیرت بن کارتهای خرید
مشاهده ریز خرید ها
ارائه تخفیفات متنوع
ارائه خدمات رفاهی به پرسنل
تجمیع بن کارت های متعدد

شبکه فروشگاه ها

تعداد 2400 فروشگاه خرده فروشی (بیش از 1400 فروشگاه خرده فروشی در استان تهران) و فروشگاه های زنجیره ­ای اعم از رفاه، افق کوروش، هفت، هایپر می، کفش ملی، وال مارکت، دیلی مارکت ، زی خوراک و... تحت پوشش این شبکه قرار گرفته است و به توفیق الهی با توجه به چشم انداز پیش رو تا پایان سال جاری به 5 هزار فروشگاه خرده فروشی به غیر ازفروشگاه های زنجیره ای افزایش خواهد یافت.

پرداخت از شبکه شتاب

امكان خريد از شبكه شتاب و برداشت نقد از تمامي خودپرداز‌هاي عضو شبكه شتاب