اپلیکیشن تامین کالا

سامانه سفارش گیری

باتوجه به ارتباطات و قرارداد های منعقد شده با تامین کنندگان جهت سهولت درامور سفارش گذاری سوپر مارکتها سامانه سفارش گذاری آنلاین ایجاد گردیده است. سوپرمارکتها سفارشات خود را نسبت به هرکالا و برند ثبت و تجمیع آن جهت ارسال به سیستم پخش مویرگی تامین کننده ارجاع داده می شود.

خدمات ما

سامانه سفارش گیری هایمارت دارای مزایای زیر است

افزایش زمان پاسخگویی مشتری

حضور بازاریاب های حضوری همواره باعث از دست رفتن فرصت های فروش و زمان مفید ارتباط با مشتری خواهد شد. با استفاده از اپلیکیشن تامین کالای هایمارت، فروشنده می تواند زمان بیشتری را به مشتری اختصاص داده و نتیجه مطلوب تری از فروش خود رقم بزند.

سهولت در سفارش گزاری

دنیای امروز دنیای دیجیتال است و سیستم های فروش سنتی رفته رفته تاثیر خود را از دست داده اند. سفارش گذاری از طریق اپلیکیشن فروشنده هایمارت بسیار ساده است. تنها با چند کلیک می توانید به راحتی کلیه اقلام مورد نیاز فروشگاه خود را بدون توجه به زمان و مکان از طریق اپلیکیشن سفارش گذاری کرده و درب فروشگاه خود تحویل بگیرید.

سفارش گیری هوشمند

همواره سفارش گزاری با مشکلات زیادی همراه است که می توان از این چالش ها به ناهماهنگی انبار و موجودی کالا اشاره کرد. با توجه به اینکه کالاهای سفارش گذاری شده به صورت هوشمند در انبار موجودی می نشیند. دردسرهای عدم تطابق موجودی و کسری اجناس از سر راه فروشندگان کنار خواهد رفت.

مقایسه قیمتهای محصولات

با توجه به بازار رقابتی موجود و تنوع بسیار زیاد کالاها و قیمتها، خرید به صرفه نقش موثری در بقای فروشگاه بازی می کند. اپلیکیشن فروشنده هایمارت با ارائه دسته بندیهای مختلف محصولات و قیمتها امکان بررسی و مقایسه دقیق قیمت کالا را برای فروشگاه فراهم آورده تا فروشنده با خیال راحت و اطمینان کافی خرید خود را انجام دهد.

چرا باید از اپلیکیشن تامین کالا استفاده کنیم

صرفه جویی قابل توجه ای در هزینه های پرسنلی و جاری

از آنجاییکه در سیستم خرید سنتی باید یا به تامین کننده مراجعه کنید یا از طریق ویزیتور اقدام کنید. هزینه رفت و آمد و تحویل اجناس از جمله خرده هزینه هایی است که ظاهرا به چشم نمی آید. این هزینه ها با توجه به خرید های مکرر فروشگاه هزینه های قابل توجهی خواهند شد که هر ساله باید پرداخت شوند که با استفاده از خرید اینترنتی حذف خواهند شد.

مقایسه برندها

اگر نگاهی جامع به بازار کالاهای مورد نیاز خود بیاندازید متوجه می شوید که برند های زیادی هر روز در بازار متولد می شوند. رقابت در بازار هرروز سخت از روز قبل شده و کار انتخاب از میان برندها را برایتان سخت تر می کند. در اپلیکیشن تامین کالای هایمارت امکان مقایسه برندها در بازار رقابتی امروز فراهم شده تا خرید را برای شما آسانتر نماید.

فروش پکیج های محصولات

بخش بازرگانی هایمارت همواره تلاش می کند تا قیمتها را برای شما عزیزان پایین تر بیاورد تا سود حاصل از خرید را برا ی شما افزایش دهد. به همین مناسبت پکیج هایی از محصولات متنوع از رایزنی با تامین کنندگان کالا فراهم آورده تا بوسیله ارایه این بسته های کالایی تخفیفات مضاعف برای شما فروشنده عزیز فراهم آورد.

امکان پرداخت و تسویه سفارشات

در اپلیکیشن تامین کالا امکان تسویه سفارشات هم به صورت پرداخت درمحل هم به صورت آنلاین و هم به صورت اعتباری فراهم شده است تا فروشگاه بتواند با توجه به شرایط خود در تسویه حساب تصمیم گیری نماید. برای اطلاع از شرایط پرداخت اعتباری به صفحه هایکارت اعتباری مراجعه نمایید.

قابلیت مشاهده محصولات جدید با پیشنهادات ویژه

هایمارت با امکان خرید عمده و تعدد کالا در سفارش به تامین کنندگان توانسته است پیشنهادات ویژه ای از تامین کنندگان دریافت کرده و این پیشنهادات را در قالب پیشنهادات ویژه در اپلیکیشن تامین کالای هایمارت ارائه نماید. این پیشنهادات به صورت مدت دار و زمان بندی شده بوده و جهت استفاده شما عزیزان در اپلیکیشن قابل مشاهده است.

اعتباری-4111111

اگر سوپرمارکت دارید اپلیکیشن را دانلود کنید

جهت فعالسازی با پشتیبانی تماس حاصل فرمائید.

02147638000 داخلی 2

سایر مزایا

امکان مقایسه قیمت ها بر اساس برند 

پیشنهادات ویژه هایمارت همه روزه بر اساس توافق با تامین کنندگان و برند های بزرگ محصولات در اپلیکیشن ارائه می گردد.

برای هر محصول امکان مشاهده حاشیه سود از قیمت مصرف کننده به درصد وجود دارد دارد تا فروشگاه بتواند برای خرید کالا تصمیمات درستی اتخاذ کند.

در سیستم سنتی برای خرید هر محصول باید به تامین کنندگان آن کالا مراجعه شود ولی در اپلیکیشن امکان سفارش گذاری همه کالاها با تامین کنندگان و برند های مختلف به صورت یکجا فراهم شده است. 

تردد بالای ویزیتورها برای ارائه محصولات همواره چالش بزرگی برای فروشگاهها به حساب می آید که می تواند منجر به نارضایتی و از دست رفتن مشتری و نرخ فروش فروشگاه گردد. اپلیکیشن هایمارت با ارائه محصولات به صورت اینترنتی امکان سفارش بدون محدودیت زمانی و مکانی برای فروشگاه ها فراهم آورده است. 

در اپلیکیشن تامین کالای هایمارت بعد از هر خرید امکان مشاهده فاکتورها و گزارشات خرید وجود دارد.

قابلیت مشاهده تخفیفات ارائه شده در خرید از طریق فاکتور در اپلیکیشن وجود دارد. 

قابلیت سفارش گذاری از طریق جستجو، گروه کالایی، پیشنهادات ویژه، پکیج ها، برند و پرفروش ترین ها در اپلیکیشن تامین کالا وجود دارد.

در اپلیکیشن تامین کالا تخفیفاتی از جنس گروه کالایی وجود دارد که اگر محصولی را از یک برند به تعداد مشخصی خریداری کنید می توانید از آنها بهره مند شوید. 

تخفیفات ویژه ای از نوع حجمی در اپلیکیشن تامین کالا وجود دارد که بر مبنای حجم خرید مشمول خریدار خواهد شد. 

تنوع پرداخت به صورت نقدی و اعتباری در اپلیکیشن تعبیه شده است. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه هایکارت اعتباری مراجعه فرمایید.

صورت وضعیت مالی پس از خرید در اپلیکیشن تامین کالای هایمارت قابل مشاهده و بررسی خواهد بود. 

هایمارت عضو گروه صنعتی طبیعت میهن، با ماموریت حمایت از کسب و کارهای خرد و با ارائه صندوق های فروشگاهی وارد بازار شد و تاکنون قدم های بزرگی در راستای جلوگیری از تعطیلی این کسب و کارها در کشور  برداشته است.

عضویت

logo-samandehi

استفاده از مطالب این سایت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت سلام بازار هایمارت می‌باشد.