درباره ما

درباره هایمارت

هایمارت عضو گروه صنعتی طبیعت میهن، با ماموریت حمایت از کسب و کارهای خرد در راستای مدرن سازی فروشگاهها، با ارائه صندوق های فروشگاهی وارد بازار شد و با سامانه سفارش گزاری آنلاین و امکان خرید تخفیفی برای سوپر مارکت ها و همچنین اپلیکیشن معرفی فروشگاه به مصرف کنندگان قدم های بزرگی در راستای جلوگیری از تعطیلی این کسب و کارها در کشور و و به طبع آن رشد و توسعه شغلی آنها برداشته است.
این شرکت با ارائه خدمات رفاهی به کارمندان و سازمان ها در راستای تخفیف در خرید روزمره پرسنل با هایکارت علاوه بر ایجاد رضایت و حال خوب برای پرسنل مجموعه، مشتریان زیادی را به سمت فروشگاه های هایمارتی هدایت کرده است.
شرکت هایمارت با در دست داشتن اطلاعات آماری و شناخت بازار از طریق بیش از 2500 فروشگاه کوچک و بزرگ در تهران و کلیه نقاط کشور نگاهی دقیق و گزارش محور از بازاری به وسعت ایران را با خدمات مارکت ویو به شرکت های پخش و توزیع مویرگی و تولیدکنندگان ارائه می کند.

چشم انداز

بزرگترین شبکه مدرن فروشگاهی در سراسر کشور با تمرکز بر حوزه های تامین کالا، روش های پرداخت نوین و خدمات اعتباری تامین و فروش کالا
دستیابی به 20000 فروشگاه تا پایان سال 1401

رسالت

رسالت ما ایجاد زنجیره ای توانمند و مدرن، در شبکه خرده فروشی کشوراست که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، تجربه دلنشین و لذت خرید و فروش را برای مصرف کنندگان و تولید کنندگان فراهم می سازد.

مسئولیت اجتماعی

مسئولیت اجتماعی هایمارت حمایت از کسب و کارهای خرد و حفظ تعاملات افراد با ایجاد شبکه سراسری مدرن خرده فروشی در راستای خرید و فروش هوشمند است.

سرمایه انسانی

کـارکـنان مـا بزرگتـرین سـرمایه مـا محـسوب می شوند.با رضایت آنان است که مطمئن می شویم خدمات ما میتواند بالاتر از انتظار مشتری ارائه می شود.