قوانین و مقررات

توسط admin

قوانین و مقررات

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. هایمارت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

هایمارت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی درهایمارت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای هایمارت محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به کیف پول مشتری واریز خواهد شد.

هایمارت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا ، برای هایمارت محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت هایمارت ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای هایمارت محفوظ است. هایمارت در اسرع وقت وجوه دریافتی را به کیف پول مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت هایمارت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، هایمارت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان ویژه که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که هایمارت هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

 

مدت زمان تحویل کالا و شیوه حمل

 

همه‌ی سفارش‌های ثبت شده در سایت در روزهای کاری پس از تایید واحد فروش از ساعت 9:00 الی 17:00 به واحد انبار فرستاده می­ شود. با توجه به ساعت ثبت سفارش و موقعیت مکانی مشتری، در اولین فرصت ارسال خواهد شد. سفارش ­ها پس از تایید حداکثر تا یک هفته کاری برای شهر تهران و دو هفته کاری برای شهرستان ها ارسال شده و در بازه زمانی 9:00 الی 19:00 تحویل می گردد. 

  • برای مقاصد خاص و حومه ی شهرستان‌ها زمان تحویل کالا طولانی‌تر خواهد بود.

 

انصراف از خرید

در صورتی که خریدار، پیش از ارسال کالا، از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً بخش پشتیبانی و فروش را از تصمیم خود آگاه سازد. در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

  • اگر پس از ارسال کالا و قبل از تحویل به مشتری، مشتری از خرید خود منصرف شود هزینه‌ی ارسال اولیه‌ی کالا به مشتری و هزینه‌ی بازگشت کالا به هایمارت بر عهده‌ی مشتری بوده و هایمارت بعد از کسر هزینه‌ی ارسال، بازمانده‌ی وجه را به‌طور میانگین تا 72 ساعت بعد واریز خواهد کرد.

 آسیب دیدگی فیزیکی و مغایرت در سفارش

هرگونه حادثه در مراحل ارسال کالا که منجر به آسیب‌دیدگی کالا شود به عهده‌ی هایمارت است؛ تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت کالا بوده و پس از آن مسولیتی بر عهده هایمارت نمی باشد.

در صورت وجود هرگونه آسیب‌دیدگی، مشکل فیزیکی یا وجود مغایرت در سفارش ثبت شده، مشتری باید در زمان تحویل کالا موارد را در برگه درخواست کالا  ثبت نموده و به امضای موزع برساند.

 روند استرداد وجه

زمان استرداد وجه در صورت انصراف از خرید کالا 48 ساعت پس از انصراف می باشد و روند استرداد وجه به اینصورت است که کارشناسان فروشگاه با شما تماس حاصل کرده و و وجه به حساب کیف پول هایمارتی شخص بازگردانده می شود .

نکته : امکان استرداد وجه به کیف پول شخص دیگر امکانپذیر نمی باشد .

شرایط بازگشت وجه

بعد از تکمیل فرآیند خرید توسط شما سفارش در حالت پردازش باقی می‌ماند تا در اولین فرصت بعد از تأیید نهایی واحد فروش و انبار، سفارش در حالت پردازش شده قرار گیرد و به واحد بسته‌بندی و ارسال فرستاده ‌شود. در صورت عدم تأیید واحد انبار، وضعیت سفارش شما به حالت لغو شده تغییر وضعیت پیدا می‌کند و در اولین فرصت واحد پشتیبانی برای هماهنگی جهت استرداد وجه یا تغییر سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

ساعت پاسخگویی

ساعت پاسخگویی قسمت پشتیبانی در روزهای هفته  از ساعت 8 الی 16 و پنجشنبه ها از ساعت  8  الی 12 میباشد.

 

نحوه پرداخت وجه

 

رعایت حریم شخصی

هایمارت با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است وکلیه فعالیت‌های هایمارت قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد . یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، هایمارت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

همچنین هایمارت ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات جمع آوری شده از کاربران استفاده کند. این اطلاعات علاوه بر موارد اشاره شده در بالا که پس از ایجاد حساب کاربری اخذ می شود شامل این موارد نیز می باشد که با استفاده از وب سایت هایمارت جمع‌آوری می‌شوند: نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جست‌وجوهای انجام شده در وب سایت هایمارت و نتایج انتخاب‌شده، مدت و بازه های استفاده شما از هایمارت، برنامه های نصب شده، اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور شامل آدرس پروتکل اینترنت (IP)، نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes) شامل وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.

کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.

این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.

هایمارت برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه هایمارت را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

توجه داشته باشید که 10009498 شماره‌ ای است که هایمارت از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه هایمارت را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

همچنین ممکن است هایمارت از طریق شماره 09014763800   و برنامه واتساپ برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی و اطلاع رسانی  ارسال کند.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان هایمارت، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام هایمارت است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@himart.ir اطلاع دهید.

هایمارت ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، هایمارت می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت هایمارت، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به هایمارت اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه هایمارت را از خود سلب می‌کند. هایمارت هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای هایمارت وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که هایمارت همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی هایمارت و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و هایمارت حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.

در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه‌های هایمارت ندارید، می‌توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.

هایمارت برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

هایمارت عضو گروه صنعتی طبیعت میهن، با ماموریت حمایت از کسب و کارهای خرد و با ارائه صندوق های فروشگاهی وارد بازار شد و تاکنون قدم های بزرگی در راستای جلوگیری از تعطیلی این کسب و کارها در کشور  برداشته است.

عضویت

logo-samandehi

استفاده از مطالب این سایت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت سلام بازار هایمارت می‌باشد.