خدمات تحقیقات بازار

" Market View " خدمت "منحصر به فرد" مجموعه Himart در حوزه تحقیقات بازار بوده و این امکان را فراهم آورده که از طریق صندوق فروشگاهی مستقر در بیش از 2500 سوپرمارکت در سراسر کشور خدمات اختصاصی برای تامین کنندگان فراهم آورد.

از جمله خدمات Market view که قابل ارائه می‌باشد می‌توان به پایش خرده فروشی (Retail Audit) و بررسی رفتار مصرف کننده اشاره کرد.

چرا مارکت ویو؟

در حال حاضر بیش از 1400 فروشگاه در تهران تحت پوشش هایمارت برای کسب اطلاعات از بازار بوده که این تعداد نمونه جامعه آماری مناسبی تشکیل خواهد داد.

روش دقیق و اختصاصی جمع آوری اطلاعات:

شرکت‌های فعال در حوزه خرده فروشی در کشور از روش‌های مختلفی نظیر پرسشنامه، جمع آوری فاکتور خرید و یا ثبت کالاهای موجود در فروشگاه اقدام به جمع آوری اطلاعات می‌نمایند که عملا هیچ کدام از این روش‌ها دقیق نبوده و بیانگر خروج کالا از فروشگاه نمی‌باشند.
با توجه به جمع آوری اطلاعات بر اساس اسکن بارکد محصولات خارج شده از شلف این روش آماری بسیار دقیق و قابل اطمینان خواهد بود.



گستردگی جغرافیایی و تنوع مناسب نمونه‌ها

یکی از مزیت‌های تحقیقات بازار در Market View، برخورداری از نمونه با گستردگی جغرافیایی مناسب و پراکندگی بالا و همچنین پوشش فروشگاه‌ها با رتبه های مختلف می‌باشد.









امکان مشاهده سریع تغییرات بازار:

بسیاری از شرکت‌های تحقیقات بازار در حوزه خرده فروشی در ایران اطلاعات بازار را در دوره های ماهانه و حتی 2 ماه یکبار رصد و گزارش می‌کنند. این موضوع سبب می‌شود مجموعه‌ها از اتفاقات بازار عقب افتاده و اخطارهای بازار را بسیار دیر دریافت کنند.
با توجه به شیوه جمع آوری اطلاعات در Market view، این امکان فراهم است که بصورت لحظه ای بازار را رصد نمایند.
این موضوع در خصوص دریافت بازخورد تبلیغات و طرح‌های پروموت شرکت‌ها میتواند حائز اهمیت باشد.

دسترسی به اطلاعات تاریخچه بازار:

برای شروع یک کمپین یا بررسی مسائل پیش آمده برای یک شرکت نیاز به اطلاعات گذشته بازار مشهود می باشد.

معمولا امکان دسترسی به این اطلاعات وجود نداشته و یا بسیار دشوار است.

ما در مارکت ویو اطلاعات 358 گروه کالایی ، 9000 برند و 120،000بارکد را از ابتدای سال 99 در اختیار داریم..

گزارش های بازار مویرگی

تحلیل بازار و کسب بازخورد منظم از آن، یکی از نیازهای اساسی برنامه ریزی برای بودجه بندی، تولید، بازاریابی، فروش، توزیع و به طور کلی تعیین استراتژی های کسب و کار است.
مارکت ویو با تکیه بر آخرین روش های تحلیل داده و شناخت شاخص های کلیدی تحقیقات بازار، برترین اطلاعات وضعیت بازار از قبیل اندازه بازار، سهم بازار، قیمت و پارامترهای تحلیل کانال فروش را ارائه می کند.

تحلیل بازار

با استفاده از مارکت ویو تحلیل دقیقی از بازار عرضه و مصرف کالا بدست خواهد آمد ، این اطلاعات که تصمیم های مهم سازمان را تحت تاثیر قرار خواهد داد عبارتند از:

market-view33333

جهت اطلاعات بیشتر درباره مارکت ویو فرم روبرو را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند

تحلیل قیمت

تحلیل قیمت نگاه عمیقی به کالا و محصولات موجود در بازار است که می تواند نقش بسزایی در ارائه تحلیل های موثر یک سازمان داشته باشد که عبارتست از:

گزارش کلان بازار

با استفاده از مارکت ویو تحلیل دقیقی از بازار عرضه و مصرف کالا بدست خواهد آمد ، این اطلاعات که تصمیم های مهم سازمان را تحت تاثیر قرار خواهد داد عبارتند از:

market-view0611111

تحلیل رفتار کانال فروش

تحلیل رفتار کانال فروش را می توان به جرات به عنوان یکی از مهمترین ابزار ها در بحث برندینگ کالا در محل عرضه محصولات نام برد. با توجه به اینکه مارکت ویو یکی از کامل ترین ابزارهای تحلیلی و شناختی بازار به شمار می رود با توجه ویژه به این حوزه اطلاعات زیر را دراختیار مدیران سازمانها قرار خواهد داد:

سوالات متداول

تحلیل دقیق بازار، که از اطلاعات فروش  2500 فروشگاه در سطح کشور گرفته شده و می تواند به تولید کنندگان و پخش کنندگان مویرگی دید عمیقی از بازار ارائه دهد.

هایمارت عضو گروه صنعتی طبیعت میهن، با ماموریت حمایت از کسب و کارهای خرد و با ارائه صندوق های فروشگاهی وارد بازار شد و تاکنون قدم های بزرگی در راستای جلوگیری از تعطیلی این کسب و کارها در کشور  برداشته است.

عضویت

logo-samandehi

استفاده از مطالب این سایت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت سلام بازار هایمارت می‌باشد.