جشن سالگرد تاسیس پخش هایمارت

توسط admin

جشن اولین سالگرد تاسیس پخش هایمارت درتاریخ 9 شهریور ماه 1401 با حضور پرشور پرسنل انبار و دفتر مرکزی در محل انبار و دفتر مرکزی به صورت جداگانه برگزار گردید.

اولین سالگرد تاسیس پخش هایمارت

در مراسمی که روز چهارشنبه 9 شهریورماه 1401در انبار  شرکت هایمارت برگزار گردید، علاوه بر گردهمایی کلیه پرسنل انبار و مدیران به مناسبت سالگرد تاسیس پخش هایمارت، از همکاران شایسته مجموعه نیز توسط مدیریت انبار جناب آقای هاشمی تقدیر به عمل آمد.

مراسم با ارائه سخنانی از مدیریت انبار در ارتباط با فراز و نشیب های یکسال گذشته پخش هایمارت آغاز گردید. سید مجتبی هاشمی مدیر انبار شرکت هایمارت در سخنان خود ضمن برشمردن مشکلات و راهکارهای مقابله با آنها، بر رفع موانع پخش و تجربیات بدست آمده در یکسال گذشته اشاره کرد.
تغییر مکان انبار و انتقال به یک انبار بزرگتر، از دیگر مباحث مورد اشاره وی در مراسم بود.

علاوه بر انتخاب کارکنان شایسته تعدادی از نفرات به قید قرعه انتخاب شده و هدایایی دریافت کردند.
 در مراسم دیگری که در دفتر مرکزی شرکت هایمارت برگزار گردید جناب آقای دکتر محمود مختاریانی مدیریت عامل شرکت هایمارت، ضمن اشاره به چالش های به وجود آمده و تلاش سازمان برای حل آنها، آینده درخشانی را با تلاش، کوشش، همت، و پایبندی به اهداف شرکت نوید دادند. 
در این مراسم همچنین، تعدادی از پرسنل مجموعه هایمارت، به قید قرعه هدایایی از طرف مدیر عامل دریافت کردند. 

بخش پایانی مراسم نیز به پذیرایی و گرفتن عکس‌های یادگاری توسط هایمارتی ها اختصاص یافت.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید

هایمارت عضو گروه صنعتی طبیعت میهن، با ماموریت حمایت از کسب و کارهای خرد و با ارائه صندوق های فروشگاهی وارد بازار شد و تاکنون قدم های بزرگی در راستای جلوگیری از تعطیلی این کسب و کارها در کشور  برداشته است.

عضویت

logo-samandehi

استفاده از مطالب این سایت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت سلام بازار هایمارت می‌باشد.