فرصت های شغلی

شرکت سلام بازار (هایمارت) مصمم است تا در ایران با گسترش فعالیت ها، سهم بیشتری از بازار کسب و کار را به خود تخصیص دهد، بدیهی است این هدف محقق نمی گردد مگر با نیروی انسانی حرفه ای، متخصص و متعهد.

01

تخصص اولویت ماست

هایمارت به دلیل گسترش همه جانبه در بخشهای مختلف همواره در حال جذب نیرو های متخصص برای تجهیز سازمان به یک محیط کار پر تلاش، صمیمی، پویا و کارآمد است .

02

مکانی برای پیشرفت و توسعه فردی

بسیار خرسندیم که همکاران خوبی در کنارمان داریم و امیدواریم هایمارت برای نیروهای متخصص زمینه ایجاد یک شخصیت کاری موفق در مسیر پیشرفت شغلی باشد.

همیشه در جستجوی بهترین افراد

افراد منضبط

افراد مناسب و منضبط در جایگاه مناسب رسیدن به هدف نهایی شرکت را تسریع می کنند. هایمارت به عنوان اولین اصل در انتخاب منابع انسانی نظم فردی را سرلوحه گزینش خود قرارداده است.

تفکر منضبط

تفکر منضبط و ساختاریافته باعث افزایش اتخاذ تصمیم های درست در سازمان خواهد شد. انتخاب افراد با افکار منظم و هدفمند همواره یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب نیروی انسانی بوده است.

عملکرد منضبط

برنامه ریزی، تعیین هدف و انتخاب درست مسیر و اجرای صحیح فرایند های کاری، یکی دیگر از نشانه های یک نیروی انسانی کارآمد و قابل اطمینان است که همواره از طرف مامورد تقدیر قرارگرفته است.

هایمارت عضو گروه صنعتی طبیعت میهن، با ماموریت حمایت از کسب و کارهای خرد و با ارائه صندوق های فروشگاهی وارد بازار شد و تاکنون قدم های بزرگی در راستای جلوگیری از تعطیلی این کسب و کارها در کشور  برداشته است.

عضویت

logo-samandehi

استفاده از مطالب این سایت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت سلام بازار هایمارت می‌باشد.