خدمات تامین کالا (بازرگانی)

تامین کالا

هایمارت زیرساختی نوین و فناورانه را برای تامین کالای سوپرمارکت های کشور ایجاد کرده است که سفارش گیری، مقایسه کالا، اطلاع رسانی و امکان ایجاد وفاداری در فروشگاه ها را فراهم می سازد و فروشگاه می تواند بصورت یکجا اقدام به تامین کالای مورد نیاز خود نماید.

خدمات-تامین-کالا

مزایا و امتیازات
خدمات تامین کالای هایمارت

پخش مویرگی کالا
در سراسر کشور

 

هایمارت با بررسی نیازهای عمومی در نقاط مختلف کشور با تولیدکنندگان مختلف قرار داد بسته و با ایجاد تخفیفات مناسب، محصولات را به سرعت در اختیار سوپرمارکت های هایمارتی قرار میدهد. فروشگاه ها میتوانند از فهرستی که در اپلیکیشن و یا صندوق فروشگاهی در اختیارشان قرارگرفته، کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهند.

 

امتیازات ما

امتیازات هایمارت جهت توزیع کالا 100درصد نیازشما را برای پخش کالا برآورده خواهد کرد.

  • فروش مستقیم و بدون واسطه به فروشگاه30
  • امکان پخش کالا در سراسر کشور60
  • خرید عمده و با تضمین از تامین کننده90
  • وجود دفتر مرکزی پخش درسراسر کشور100

اگر تامین کننده و یا تولید کننده هستید و تمایل به همکاری با هایمارت دارید می توانید از طریق فرم روبرو با واحد بازرگانی تماس حاصل فرمائید.

خدمات تامین کالا
برای سوپرمارکت ها

در حال حاضر تامین کالای بیش از 15000 سوپرمارکت در 12 استان کشور از طریق هایمارت صورت می پذیرد که علاوه بر آن، خدمات دیگری نظیر تخفیفات ویژه مصرف کنندگان، جایگاه های فروش ویژه محصولات و کمپین های محلی را نیز دریافت می نمایند.

هایمارت عضو گروه صنعتی طبیعت میهن، با ماموریت حمایت از کسب و کارهای خرد و با ارائه صندوق های فروشگاهی وارد بازار شد و تاکنون قدم های بزرگی در راستای جلوگیری از تعطیلی این کسب و کارها در کشور  برداشته است.

عضویت

logo-samandehi

استفاده از مطالب این سایت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت سلام بازار هایمارت می‌باشد.