پست قبلی
چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو 2022 ، درتاریخ 2 تا 5 مرداد ماه 1401 با حضور قدرتمند فروشگاههای زنجیره ای هایمارت به پایان رسید.
غرفه سلام بازار (هایمارت) با حضور کارشناسان و متخصصین حرفه ای صنعت خرده فروشی (retail) پاسخگوی بازدید کنندگان این نمایشگاه بود.
هایمارت همواره با راهکارهای نوین هم در زمینه فروش و هم در زمینه ارائه خدمات با سازمانها، فروشگاهها، سوپرمارکتهای زیادی همکاری داشته است. در این نمایشگاه سازمانها به بخش مارکت ویو (خدمت منحصر به فرد مجموعه هایمارت) در زمینه ارائه اطلاعات حیاتی در زمینه توسعه برند، جایگاه یک برندها در مقابل برندهای دیگر، sku های حاکم به بازار با توجه به دیتای استخراج شده از بیش از 2500 صندوق فروشگاهی توجه بسیار زیادی شد.
بخش بازرگانی هایمارت باتوجه به نیاز به افزایش اقلام کالایی قابل عرضه در اپلیکیشن تامین کالای هایمارت جلسات متعددی با تامین کنندگان مختلف برگزار کردند، همچنین تعداد زیادی از بانکها و موسسات اقتصادی با ارائه مشاوره اقتصادی جهت ایجاد راهکارهای نوین تسویه و پرداخت و ارائه تسهیلات به مذاکره با متخصصین دایره اقتصادی شرکت هایمارت پرداختند.
خرده فروشی به عنوان آخرین حلقه در زنجیره عرضه یک محصول، نقش مهمی در تامین کالا داشته و دارد .هایمارت به عنوان یکی از فروشگاههای زنجیره ای پیشرو و مدرن در این صنعت خود را ملزم به شرکت در این نمایشگاه دانسته و با حضور پررنگ خود قدم های بزرگی در راستای پیشرفت این صنعت برداشته است.
هایمارت عضو گروه صنعتی طبیعت میهن، با ماموریت حمایت از کسب و کارهای خرد و با ارائه صندوق های فروشگاهی وارد بازار شد و تاکنون قدم های بزرگی در راستای جلوگیری از تعطیلی این کسب و کارها در کشور برداشته است.
استفاده از مطالب این سایت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت سلام بازار هایمارت میباشد.