نمایشگاه ایران ریتیل شو 2022

توسط admin

چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو 2022 ، درتاریخ 2 تا 5 مرداد ماه 1401 با حضور قدرتمند فروشگاههای زنجیره ای هایمارت به پایان رسید.

 

هایمارت از شرکت در این نمایشگاه چه هدفی را دنبال می کرد؟

هایمارت با اهداف زیر در این نمایشگاه فعالیت خود را آغاز کرد:
 
  1. مذاکره با تامین کنندگان جدید
  2. رایزنی جهت کاهش قیمت کالاهای موجود
  3. گفتگو با تامین کنندگان جهت افزایش کالاهای مناسب برای پخش و عرضه
  4. بهبود فضای رقابتی سوپرمارکت ها و فروشگاههای زنجیره ای
  • غرفه سلام بازار (هایمارت) با حضور کارشناسان و متخصصین حرفه ای صنعت خرده فروشی (retail) پاسخگوی بازدید کنندگان این نمایشگاه بود.

     

خدمات هایمارت در ایران ریتیل شو

 هایمارت همواره با راهکارهای نوین هم در زمینه فروش و هم در زمینه ارائه خدمات با سازمانها، فروشگاهها، سوپرمارکتهای زیادی همکاری داشته است. در این نمایشگاه سازمانها به بخش مارکت ویو (خدمت منحصر به فرد مجموعه هایمارت) در زمینه ارائه اطلاعات حیاتی در زمینه توسعه برند، جایگاه یک برندها در مقابل برندهای دیگر، sku های حاکم به بازار با توجه به دیتای استخراج شده  از بیش از 2500 صندوق فروشگاهی  توجه بسیار زیادی شد.
بخش بازرگانی هایمارت باتوجه به نیاز به افزایش اقلام کالایی قابل عرضه در اپلیکیشن تامین کالای هایمارت جلسات متعددی با تامین کنندگان مختلف برگزار کردند، همچنین تعداد زیادی از بانکها و موسسات اقتصادی با ارائه مشاوره اقتصادی جهت ایجاد راهکارهای نوین تسویه و پرداخت و ارائه تسهیلات به مذاکره با متخصصین دایره اقتصادی شرکت هایمارت پرداختند.


خرده فروشی به عنوان آخرین حلقه در  زنجیره عرضه یک محصول،  نقش مهمی در تامین کالا داشته و دارد .هایمارت به عنوان یکی از فروشگاههای زنجیره ای پیشرو و مدرن در این صنعت خود را ملزم به شرکت در این نمایشگاه دانسته و با حضور پررنگ خود قدم های بزرگی در راستای پیشرفت این صنعت برداشته است.   

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید

هایمارت عضو گروه صنعتی طبیعت میهن، با ماموریت حمایت از کسب و کارهای خرد و با ارائه صندوق های فروشگاهی وارد بازار شد و تاکنون قدم های بزرگی در راستای جلوگیری از تعطیلی این کسب و کارها در کشور  برداشته است.

عضویت

logo-samandehi

استفاده از مطالب این سایت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت سلام بازار هایمارت می‌باشد.